Theo
Theo Als een developer, manager, (agile) coach en als groot liefhebber van het bourgondische probeer ik ook nog eens gezond te leven.

Uitdagende 20 minuten durende Rug- en (schuine) Buikspieren workout

Uitdagende 20 minuten durende Rug- en (schuine) Buikspieren workout

Eigenlijk is deze fitness blender video voor na een andere workout. Dus als je 20 minuten extra hebt, na je hoofd training (HIIT of ander) dan is dit nog even een lekkere na-training voor de Rug-, Buik- en schuine buikspieren.

< !–more –>

De workout is redelijk eenvoudig maar je moet wel een eigen warm-up en cooldown doen.

In 20 minuten wordt een hoog vet verbrandende workout gedaan waarbij je je rug-, buik- en schuine buikspieren traint.

Een matje is wel handig, ik zelf lig op een Adidas Performance trainingsmat die is bijna 50 euro, als je wat goedkoper wil ga dan voor de Generics Fitness NBR Fitnessmat die is slechts 20 euro maar misschien te dik.

Als je echt diep wilt gaan, pak dan een andere workout voordat je deze gaat doen zoals een HIIT. Dan train je niet alleen je conditie maar verbrand je daarna nog eens wat extra vet.

Succes!

De workout in het kort:

  • Moeilijkheidsgraad 4 (redelijk eenvoudig tot iets zwaarder)
  • 20 minuten
  • Geen warm-up of cooldown
  • ± 204 kcal 
  • ± 49% vet verbranding!!!
  • ± 15 min. hartslagzone 2
  • ± 5 min. hartslagzone 1

_

foto:  MandoBarista_

comments powered by Disqus